Byggahus.se
ska byta fönster och har fått bra pris på era fönster/fönsterbolaget är det någon som har erfarenhet av dessa fönster är dom bra eller dåliga ska ev beställa före den 15februari,har också en fundering på gob fönster polska men fönsterbolaget knäcker deras priser tacksam för svar eller tips på andra fönster leverantörer....
 
Haloj, vi har köpt fönster från ERA/Fönsterbolaget. Jag kan rekommendera dem, inga problem, jättenöjda hittills, efter 1 år. Det stod Elitfönster på kartongerna för handtagen och även på någon klisteretikett som satt på sidan av fönsterkarmen. Så man kan ju undra om det är Elitfönster som säljs under annat namn. Det är ju inte helt ovanligt att sådant förekommer. Har hört att en del värmepannor tillverkas på samma fabrik också, att det är samma teknik inuti men olika skal på pannorna. Sedan betalar man för ett märke, men det är samma kvalité.
 
tackar för detta svar..
 
Jag köpte 4 fönster från Fönsterbolaget i våras och jag är nöjd. Fönsterna var fina, leveransen snabb och priset bra så jag kan rekommendera dem.

Fönsterna var tillverkade av ERA-fönster i Väröbacka och slutlig bekräftelse och leveransdatum kom också därifrån.
www.erafonster.com

På hemsidan står att "Erafönster är ett Inwido-ägt företag" Vilket väl innebär att de ägs av samma koncern som bl.a: Allmogefönster, Elitfönster och Wisy.

/Ingenjören
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.