Byggahus.se
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 108 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 113 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
O
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 114 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
Batterier har ingen likström, de lagrar kemiskt då man ta ut likstöm
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 124 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 125 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"

28 % som förväxlade kronbrytare och trappbrytare och 7 % som trodde att det var växelström i ett bilbatteri. En åttondeklassare kan ju nästan bättre.
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 130 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 130 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"

Läser till elektriker just nu, så något annat vore konstigt. Iofs inga raketforskningsfrågor men ändå!
 
T
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 133 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 138 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"

Det rådde "hög spänning" i rummet vid sista frågan:rofl:
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 145 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
El-teleutbildning AMU 1984, kunskaperna sitter kvar
 
T
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 617 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
AllramEest
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 149 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 149 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"

Men det är inget att skryta om. Hoppas verkligen att ingen "elektriker" ligger lägre.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.