Byggahus.se
Har en del verktygsinköp på gång och jämför priser med butiker i Tyskland. Vilka butiker handlar ni hos om det är Tysklandsköp? Jag har dålig koll då det var länge sedan jag köpte utomlands, och då var det England.
 
Börja på idealo.de för att hitta rätt pris. Alla som dyker upp där skickar dock inte till Sverige, men det är en bra början för att hitta alternativ och pris.
 
  • Gilla
Otto-Von-Stern och 1 till
  • Laddar…
Känns lite som de blir färre och färre, tyvärr.
Rubart, Lefeld, Amazon, Svh24 typ.

Kollade lite på Package Forwarding men kom aldrig till skott.. :oops:
 
Jag shoppade senast från sautershop.de Gigantiskt utbud o beställde med en gratis katalog som räcker som minst en veckas toalettlektyr.
 
  • Gilla
cdx873v
  • Laddar…
Köpte på aw tools och nöjd med det
 
  • Gilla
Tsarpeter thegreat
  • Laddar…
Jag har kikat rätt mycket på idealo för att hitta priser mm. Problemet blir till slut att veta vilken butik som är "bra". Bra kundservice och tar hand om eventuella problem på ett bra sätt.
 
Bart Bart skrev:
Jag har kikat rätt mycket på idealo för att hitta priser mm. Problemet blir till slut att veta vilken butik som är "bra". Bra kundservice och tar hand om eventuella problem på ett bra sätt.
Vilka funderar du över, så många som skickar till Sverige och ligger bra till i pris finns väl ändå inte?
 
Det finns en del. Problemet är väl just nu att inte så många har hemma på lager. Men just nu ser SVH 24 rätt intressanta ut. De kommer inte upp på idealo när jag söker heller. Bra priser och vettiga leveranskostnader ser det ut som.
 
Bart Bart skrev:
Det finns en del. Problemet är väl just nu att inte så många har hemma på lager. Men just nu ser SVH 24 rätt intressanta ut. De kommer inte upp på idealo när jag söker heller. Bra priser och vettiga leveranskostnader ser det ut som.
Har beställt därifrån utan bekymmer, dock var det några år sedan men skulle inte tveka att beställa från dom igen.
 
  • Gilla
Bart
  • Laddar…
Jag började på amazon.de och upptäckte då att flera leverantörer verka använda amazon som annonspelare. dvs de har sen egna web-butiker med betydligt större utbud än vad de lagt upp på amazon. har nyligen köpt en del plåtbearbetningsverktyg den vägen
 
  • Gilla
Zezoz
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.