Byggahus.se
Jag fick 0/10 rätt, vilket är bättre än 0 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"


Jag tog sista plats så ingen behöver känna sig kass.
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 913 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 938 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
Är det det här som kallas SKRYT ?
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 957 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 962 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"

Man är tydligen inte helt novis...när det gäller fastsittande porslinsstol, jag skulle nog försöka borra bort skruvskallarna före att slå sönder stolen, för att slippa porslinskross överallt.
 
Fury
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 007 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 024 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 037 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?". Lätta frågor!
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 073 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"

Har ju jobbat med VVS sedan 1984 så det borde jag kunna.
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 113 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 683 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
Man ska inte hålla med vatten om man inte vet vad man gör, det kan en annan blir lidande som inte har något med det att göra.
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 186 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Ja.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.