Byggahus.se
Finns det någon som vet var man kan köpa såna där gammeldags väggbonader typ "hem ljuva hem", "egen härd är guld värd" osv. fast att man fyller i vilken text man vill ha i ett webbformulär och sen gör en maskin jobbet och sen kommer den hem färdigbroderad i brevlådan efter nån vecka?

Jag skulle vilja ha en som ser ut typ såhär:
Digital representation av en väggbonad med texten "Vi håp det inte &amma" omgivet av en broderad blomsterranka.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Karl Olssvan
  • Laddar…
Karlia
Tror det är sånt man får lägga ner tid och kärlek på själv. Har inte sett något annat i alla fall.
 
  • Gilla
Jiji och 3 till
  • Laddar…
Finns det inte symaskiner med brodyrfunktion?
 
Karlia
Jo det finns symaskiner med broderfunktion. Men du måste fortfarande planera arbetet, disposition etc. Jag har bara erfarenhet av manuellt broderi.
 
Precis; vitsen är väl att plita/brodera själv. Utrusta farmor/mormor/farfar med mönster och text med önskan om julklapp 2022. Hon tycker säkert detta blir roligare än att förära ett kuvert med julklappspengar.

Såg ni förresten Skavlan igår med statsministerns bonad med text från Ernst? (I övrigt en ganska tråkigt broderad bonad!)
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Tack för svar!
Skulle ha varit mormor i så fall men det skulle ha varit före 2018 när hon somnade in.
Fast min syster gillar ju sånt där så jag kanske ska fråga henne.
 
  • Gilla
yonna
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.