Byggahus.se
Polygrip ja... Borde köpa mig en också egentligen, då dom jag har är snudd på värdelösa.... Och andra sidan är det sällan jag har behov av en :thinking:
Villhöver hette det ja :p
 
L Lucif3r skrev:
Polygrip ja... Borde köpa mig en också egentligen, då dom jag har är snudd på värdelösa.... Och andra sidan är det sällan jag har behov av en :thinking:
Villhöver hette det ja :p
Ett liv utan en Cobra är inte värt att leva.
 
  • Haha
Alfredo
  • Laddar…
J john.h skrev:
Knipex Cobra XL 400mm för 291:- kan väl inte vara helt dåligt? Kostar 709:- på Bauhaus som ett exempel.

[länk]
Tackar! Köpte två stycken 250 långa för 50kr styck på Elfa rean för några år sedan. Men en sådan stor har jag ju inte. Inte så bra pris i jämförelse med de två, men lär väl aldrig hitta sådana priser igen gissar jag :cry: Blev ”bara” en av denna :D
 
richardtenggren richardtenggren skrev:
Tycker 560n är bra att ha också, går att klubba säl med också, har jag hört! ;)

[länk]
Tittade på den också men kilopriset på 400mm var svårslaget. :)
 
  • Gilla
richardtenggren
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Varför inte ett trepack. Köp dem en och en så landar det på knappt 800 inklusive frakt.

[bild]

Eller var (mindre) "listig" och köp ett trepack så landar det på 1250 varav 200 i frakt. :surprised: Det gäller att kolla noga på Amazon...

[bild]

För övrigt plingade min PostNord-app precis och sa att ett paket från Amazon var registrerat. (y)

Här är trepacket för 631kr

https://www.amazon.se/Cobra-paket-0...1&keywords=knipex+cobra&qid=1623949059&sr=8-1

eller fempack för 1131kr

https://www.amazon.se/Cobra-sats-5-...ocphy=1012479&hvtargid=pla-700126505183&psc=1
 
  • Gilla
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
M McNulty skrev:
Här är trepacket för 631kr
Men va fan... Jag har redan beställt en Cobra idag, ska det bli tre till? :thinking: Tack för den, eller inte...

Som sagt, Amazon är lurigt. "Samma" inköpsplats men allt från 631 :- till :- 1250:- för tre likadana tänger,,,
 
  • Gilla
Chentin och 1 till
  • Laddar…
Men va f…n, nu trillade jag dit igen. Kan man inte byta namnet på tråden från ”den nya tråden” till ”den dyra tråden” som varning?
 
  • Haha
Tule54 och 2 till
  • Laddar…
I
Men är det så bra pris egentligen? La ihop 180 ,250 och 300 mm på proffsmagasinet och det blev totalt 838 kr. Så man tjänar alltså 200 kr på 3 tänger?
 
I Ironside skrev:
Men är det så bra pris egentligen? La ihop 180 ,250 och 300 mm på proffsmagasinet och det blev totalt 838 kr. Så man tjänar alltså 200 kr på 3 tänger?
25% är väll rätt bra rabatt? :)
 
  • Gilla
Alfredo
  • Laddar…
Sluta genast länka nu!
Jag har redan en 250, den räcker alldeles utmärkt :p

För övrigt känns den väldigt lagom som allround, ska man bara ha en så är 180 kanske lite liten?
 
  • Gilla
sirlongfellow
  • Laddar…
:crysmile:det är en dyr tråd det här. Blev en cobra 250, lödhylsor, blåtandsmottagare och borrset:crysmile:
 
  • Gilla
Tule54 och 1 till
  • Laddar…
T trojlee skrev:
:crysmile:det är en dyr tråd det här. Blev en cobra 250, lödhylsor, blåtandsmottagare och borrset:crysmile:
Vad blev det för bortsett? :)
 
  • Gilla
SWe_
  • Laddar…
T trojlee skrev:
Blev ett sådant:
[länk]
Kostade dock 99:- igår:cool:
Bra pris, hade också köpt för 99 :)
 
  • Gilla
mattemaz och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.