Byggahus.se
2. Upp till 8 timmar.

Jag skulle så sjukt mycket behöva dessa då mina trådlösa nya peltoe blev stulna på ett bygge och jag ej har råd att köpa nya ... Tyvärr ville försäkring heller inte betala :(
 
Svar: 2. upp till 8 timmar.

Motivering: Behöver nått att lyssna på när jag renoverar och fixar i trädgården där hemma. Blir knäpp i huvudet att bara har öronproppar i utan musik/podd.
 
Svar: upp till 8 timmar

Motivering: Jag är helt klart hörlursberoende och tycker att de alltid ramlar ut. Dessa vore en dröm.
 
Batteritid 8 timmar.

Nu ska man hitta på en bra anledning varför jag är värd dessa lurar. När andra har massa bra anledningar.

Jag fick problem med mina nerver i fötterna för ett år sedan. Försäkringskassan börja krångla och jag fick ingen ersättning. Sjukskriven utan ersättning. Hus och tre barn plus att man är en rastlös person som hela tiden vill göra saker.
Massa tabletter som tyvärr sätta sig på psycket. Men nu januari tröttna jag på att va deppig.. Minska tabletterna och fick sug på livet och börja på gym.

Dessa lurar skulle va guld nu när jag tränar och försöker få ordning på livet.
 
2. Åtta timmar

Räcker en dag! Perfekt! Gåva till frun så hon slipper lyssna på mina planer om hemmet!
 
2. 8 timmar.
Vore kul att ha när jag cyklar mina mil till stan.
 
Svar: 2 Upp till 8h
Motivering: Perfekt för en heldag i jobbet och ute i löpspåret
 
8 timmar

Skulle vara perfekt för mig
 
Svar: upp till 8h

Oj så trevligt att gå runt och klippa gräset med i sommar :)
 
2. 8 timmar

De verkar så mkt smidigare än mina nuvarande lurar.

4375714555_0520aa3846_m.jpg
 
  • Haha
OppfinnarJocke
  • Laddar…
T
8 timmar Med två tidvis högljudda småttingar vore det fint att kunna jobba hemma ostört i sommar
 
8 timmar

Dottern på två år och mitt i ”kan själv” fasen har klippt av sladden på mina sporthörlurar. Så nu är dom också trådlösa. Men dessa verkar fungera bättre utan sladd än de som dottern fixade till.
 
Svaret är alternativ 2 - Upp till 8 timmar .

Min motivering är att jag helt enkelt inte har råd med ett par hörlurar då jag blivit av med allt vad inkomst innebär, precis upptäckt ett inbrott och det var min cykel som stulits, mitt ex har "slarvat bort" mina Peltor Bluetooth kåpor, fått bosatt mig som 40 åring på morsans förbaskade soffa i väntan på att livet ska rätta till sig och som avslutning tillägga att det här är inte en "tyck-synd-om-mig" formulering utan uppmaning till den, om nu ens någon, läser detta - Ta vara på livet, det kan gå väldigt fort att tappa fotfästet!!
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn trådlösa tåliga hörlurar för tuffa miljöer

[bild]

Många av dagens mobiltelefoner kommer utan hörlursutgång. Kanske passar då inte längre dina gamla hörlurar som du brukade använda när du snickrar. Veckans vinnare tar hem ett par JBL Endurance Jump - trådlösa sporthörlurar vars utformning gör att de sitter säkert på plats. Eftersom det är sporthörlurar är de vattentäta, och de är dessutom ganska kompakta. Således fungerar de utmärkt att använda när du renoverar.

Totalt värde cirka: 800 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur lång batteritid har JBL Endurance Jump?
Svar: [länk] Endurance JUMP_color=Black-GLOBAL-&cgid=in-ear-headphones

1. Upp till 6 h
2. Upp till 8 h
3. Upp till 10 h

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 5 april januari.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.
Svaret är 8 timmar, altså alternativ 2. Perfekt med handsfree för telefoni och underhållning när man jobbar med båda händerna i sina olika husprojekt!
 
Svar:8h

Motivering: Varför just vi ska vinna de fantastiska lurarna, för att vår äldsta son går ut gymnasiet, han ska påbörja vuxen livet med jobb och allt vad det innebär. Han har mycket funderingar, oro och tankar om hur man ska ha råd med hyra, mat och dyligt i framtiden, den dagen han flyttar hemifrån. För att hjälpa han och ge honom den bästa starten in i vuxenlivet vore dessa lurar mer än fantastiska och enorm lycka för honom att klara av snickeri branschens alla oljud.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.