Byggahus.se
Är det någon som har erfarenhet av att handla på lovelyhome.se?
De verkar har bra priser men jag hittar inga referenser alls när man söker på nätet, vilket är lite oroväckande.

De delar org.nummer mer en färgbutik i Borås (färgbolaget).
 
har ingen koll på hur de är. Men är de påtagligt billiga?

Jag tog någon färg på deras hemsida och kollade på prisjakt, de var ungefär lika dyra som alla andra företag iallafall på just den produkten.
 
S
Nej, den där sidan verkar ha sjukt höga priser på sina produkter. Leta vidare och du lär spara 20-30%.
 
Den specifika varan jag tittar på demidekk ultimate helmatt. Där är priset 500 kr lägre för 10 liter än hos vår lokala återförsäljare.
 
Har inte handlat av dem men har för avsikt att göra det nu när jag är uppe i Borås nästa helg.

Kan lämna omdöme då, även om det inte är en online beställning?

@Stadsfiskalen vet inte riktigt vad du grundar det på, jag också att de håller en bra upplever prisnivå och rentav billigast på en del saker!
 
Nu har jag handlat där. Var ca 300 kr billigare för demidekken än lokala affärens "sommarpris" (dvs ordinarie pris men med stående låtsasrabatt) och dessutom leverans till närmsta postkontor på 2 dagar.
Haft svårt att förhandla ner priset nåt mycket på lokala affärerna på demidekk och ser det som en bonus att slippa pruta.
Rekommenderas.
 
Tack för svaret. Jag vågade inte chansa och köpte hos den lokala handlaren. Blev precis som du skrev ca 300 kr dyrare per 10 liter.
 
Beställde från företaget och de har stora brister på sin hemsida. Vi fick att beställningen inte gick igenom så försökte flera gånger. Sen tillslut gick det igenom. Sen visade det sig att de tagit 2 ordrar, dessa var beställda till olika personer men de skicka det ändå till en och samma. När man sedan hade kontakt med deras kundservice så var det ingen service där. Dryga, otrevliga och inte ett dugg intresserade att lösa problemet utan att jag skulle stå för returfrakt eftersom deras hemsida inte fungerade.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.