Byggahus.se
Tävla om modernt badrumsset från Hafa

tavlinghafa1.png

Med mjukstängande lådskenor, integrerade sidoljus och ett högblankt yttre kommer veckans tävlingspris att bidra med en härlig känsla i vinnarens badrum. Tillsammans med Bygghemma.se tävlar vi denna veckan ut badrumsmöbeln Hafa East, en badrumsmöbel som består av två delar - ett underskåp med tvättställ i porslin samt en spegelöverdel. Du väljer själv om du vill ha en vit högblank eller svart matt.

Totalt värde cirka: 6.995:- kronor

Så här tävlar du:

Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du förtjänar att vinna.

Fråga: Hur lång garanti har du på Hafa East?


1. 1 år
X. 2 år
2. 5 år

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 5 september.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bygghemma. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Bygghemma för att de sponsrar den här tävlingen.
 
  • Gilla
bonnyt
  • Laddar…
Svar: 2, 5 år

Flyttade nyligen in i ett hus. På övervåningen har tidigare ägare gjort om en garderob till toalett, det är dåligt gjort och kaklet släpper från väggen, en ful trämöbel där det sitter ett gammalt handfat. Sitter en ful 80-talsspegel över toaletten. Den över handfatet tog han med sig.

Skulle behöva göra om denna lila toalett och då hade dessa möbler passar perfekt.
 
Svar: 5 år
Vi har sedan vi renoverade badrummet retat oss på den opraktiska underdelen, men luckor och hyllplan som gör det fullständigt oöverskådligt. Ett fullständigt kaos är vad man hittar idag.

Samtidigt hittar man inte kraften till att hitta något bättre då det ändå medför en del jobb.

Att vinna denna tävling skulle vara det vi behöver för att äntligen ta tag i problemet.
 
Svar: 5år

Jag och min familj har köpt vårat första hus, det är från 1947 och med det finns det en hel del att göra såsom åtgärda brister i tak, fönster, ventilation m.m. Tyvärr tillåter inte marknaden riktigt att unga familjer köper felfria hus idag. Långt ner på listan kommer bad och duschrum. Med detta kit, skulle de vara en lättnad för våran del att slippa tänka på det framöver och fokusera på det som behövs göras inför vintern.
 
Svar 2: 5 år

Då vi bara har ett badrum i vårt hus så håller jag på att bygga ett till.
Har redan tänkt att beställa badrumsinredning från bygghemma men det vore ju ännu bättre att få vinna det och p åså sätt få pengar över till annan renovering.
 
Svar: 2 - 5 år

Tog nyligen över paradiset till fritidshus på Gotland från mina föräldrar och medföljande eftersatt underhåll. Turen är nu kommen till det tre kvadratmeter stora badrummet från 1984. Badrumsinredningen från Hafa skulle sitta som en smäck i detta utrymme!
 
Svar : 5 år

Precis köpt ett hus och håller som novis på att renovera denna gamla byggnad. Det lilla badrummet är väldigt ouppdaterad med en hemsk grön plastmatta och sprucket porslin i handfat. Tyvärr i renoveringen har badrummet inte ängnats så mycket tid och tanke. Därför vore badrumsinredningen från Hafa helt underbart! :D
 
Svar: 5 år

jag och min sambo flyttade in i ett 40-tals hus för några månader sen. Vi märkte rätt snart att ett badrum från 40-talet som i stort sett aldrig blivit upppiffat inte är det coolaste i världen...

:(
 
Svar: 5år

Jag vill vinna detta pris för att jag behöver mer lyx och flärd och denna kommod och badrumsskåp från Hafa skulle tillföra detta till mitt idag rätt så trista badrum. Med hjälp av den inbyggda belysningen i spegeln kommer jag dessutom att äntligen kunna se mig själv ordentligt när jag rakar mig.
 
Svar: 5år

Har ägt mitt hus i snart ett år och håller just nu på att renovera ett badrum då de två badrum som fanns är orginal från 1964...
Prislappen på detta va betydligt mer än vad jag hade räknat med så det skulle vara guld värt att vinna detta pris..!
 
svar: 5år!
Ja, vi håller på att bygga ett mindre badrum på övervåningen, men vi kan inte bestämma oss för vad vi ska köpa för inredning, kanske hade vart bäst om man slapp ta ett beslut för en gångs skull, och bara få det lagt i knät :)
 
5 år!

Har ett gammalt badrum som inte har någon förvaring. Vi bygger även ett nytt men har inte köpt inredning än. Detta kit skulle passa fint i något av badrummen.
 
Jag har ett hus från -72 med kitschigt gult porslin och grön plastmatta på badrummet. Det behövs verkligen byggas om och att vinna detta set skulle bli startskottet på denna ombyggnad.
 
D09
Svar 5 år

Motivering är att vi skulle vilja byta ut befintliga badrumsmöblel.

Inte för att dom är gamla utan för att dom blev troligtvis fuktskadade under förvaringen i garaget när huset byggdes och laminatfolien började släppa överallt med efter monteringen.

Ungarna ogillar inte direkt att pilla på en kant som dom ser släppt ;)

ImageUploadedByByggahus.se1409380470.243654.jpg
 
Svar: 5år

Vi ska bygga om källaren så halva pannrummet blir vallarum och halva bli tvättstuga och nuvarande tvättstugan bli badrum. Så vi behöver lite vettiga möbler som ger lite stämmning...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.