44.958 lest ·
41 svar
45k lest
41 svar
Ytterpanel uten luftespalte?
Ok så den pappen er kun for vindens skyld? Jeg tenker at det er ekstra viktig at det er tett hvis vann eventuelt kommer inn når luftspalten mangler. Men bra da vet jeg.A AndersS skrev:
Det er slitsomt, men det er jo at vinduene havner lenger inn da. Må man bytte sponplatene på vinduene, hvilket er en god del pes.Erik_Hansson skrev:
Blir liggende. Har i dag fjellpanel. Men et helvete å male da overflaten er så blank høvlet.. Så tror det blir z panel. Da blir det bison.H huggan skrev:
Grundstött
· Halland
· 28 345 innlegg
