J johnnyf #1 Medlem · 1 innlegg 14 aug 2003 kl 21:49 johnnyf Medlem 1 innlegg 14 aug 2003 kl 21:49 #1 Er spekulant på et hus bygd -50 som i stommen har ytong. Det jeg lurer på er om ytong fra den tiden er det samme som blåbetong=radon? ??? Takk for hjelp.
Er spekulant på et hus bygd -50 som i stommen har ytong. Det jeg lurer på er om ytong fra den tiden er det samme som blåbetong=radon? ??? Takk for hjelp.