Er spekulant på et hus bygd -50 som i stommen har ytong. Det jeg lurer på er om ytong fra den tiden er det samme som blåbetong=radon? ??? Takk for hjelp.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.