Hei,
Skal bygge varmgarasje og velger mellom å bruke VP-rør eller flexslange til eltrekkingen (gjøres av autorisert elektriker). Å bruke 16mm flexslange virker enkelt og smidig sammenlignet med VP-rør hvis man er nøye med å feste den ordentlig slik at den ikke beveger seg, men er det noe annet jeg skal passe på?
Takknemlig for tips og synspunkter.
Skal bygge varmgarasje og velger mellom å bruke VP-rør eller flexslange til eltrekkingen (gjøres av autorisert elektriker). Å bruke 16mm flexslange virker enkelt og smidig sammenlignet med VP-rør hvis man er nøye med å feste den ordentlig slik at den ikke beveger seg, men er det noe annet jeg skal passe på?
Takknemlig for tips og synspunkter.
Dra alltid i kabel i rørene før veggene slås igjen.
Jeg drar nesten aldri vp RØR nå til dags. Flexslange funker i de fleste tilfeller og går betydelig raskere å dra.
Det finnes også ferdigtrukket flexslange med kabel i.
Et alternativ til som finnes nå til dags er å dra ekk løs i veggene, det anbefaler jeg ikke dog..
Jeg drar nesten aldri vp RØR nå til dags. Flexslange funker i de fleste tilfeller og går betydelig raskere å dra.
Det finnes også ferdigtrukket flexslange med kabel i.
Et alternativ til som finnes nå til dags er å dra ekk løs i veggene, det anbefaler jeg ikke dog..
Klikk her for å svare