Holder for fullt på med grunnen til terrassen og snart er det klart for det morsomme... Grave og støpe er ikke det morsomste jeg har gjort i livet. Jeg lurer på om vognboltene som finnes på byggmax er av tilstrekkelig kvalitet for skjøting av bjelker og festing av stolpene til rekkverket. Eller har dere noen andre forslag til innkjøpssted til en fornuftig pris?
 
Skjøt bjelkene med spikerplater og kamspiker i stedet - enklere og raskere
 
Om jeg skulle skjøte bjelkene så ville jeg bruke forskjøvne skjøter og bare spikre dem sammen. Blir mye stabilere enn med spikerplate.
 
jeg har også tenkt om og det blir å legge treet omlått og spikre dem sammen. Men uansett trenger jeg vognbolt for å feste stolpene.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.