Hei,
har kommet til den smertefulle erkjennelsen at løpet er kjørt når det gjelder å ferdigstille altanrekkverket før vinteren er over meg. :'(

Spørsmålet er da hva jeg skal gjøre med det 21x95 finskårne trykkimpregnerte virket som ligger og venter på å bli forvandlet til spiler? Man tenker kanskje spontant at det kan bli liggende igjen, det er jo ikke utsatt for noe som det ikke ville vært utsatt for hvis det allerede var montert?

På den andre siden vil jeg ikke risikere at det ligger og slår seg, eller samler fukt mellom bordene og fryser i stykker eller råtner eller noe.

Hev det litt over bakken og dekk med presenning? Trenger jeg å legge strø mellom lagene (gir stygge merker i bordene antar jeg)? :-?
 
N
Du kan legge dem på høy kant og stable tegl eller lignende rundt om så burde de ikke slå seg så mye.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.