Vi har sett på vinduer men har ennå ikke kommet frem til et svar på om det er verdt 'besværet' å hente fra Polen. Det virker vanskelig å få tak i trelagsvinduer som oppfyller våre svenske krav.
Det finnes dog en leverandør som du finner på denne lenken som kanskje kan være interessant -
http://www.scanwin.pl/cennik.php
Priser etc. finnes på siden men bare på polsk.
Det finnes også et firma i Skåne (Eslöv / Marieholm) som tilbyr polske vinduer, men jeg har ikke sett på disse. Firmaet annonserer i Sydsvenskan regelmessig. Har ikke deres navn i hodet akkurat nå.
Fortell gjerne om hvordan deres planer utvikler seg!
/Jonas