Vi skal bygge oss et hus og vil holde høy kvalitet på det. Vi skal bl.a. ha pussfasade osv.
Men hvor mye ekstra koster det å velge aluminium på utsiden av vinduene? Hvor mye kan man prute hvis man kjøper til et helt hus?

Hilsen
Marcus

• Liker
t_conradsson og 1 annen
  • Laddar…
Priseks. (inkl. moms);
Traryd, utadgående vrindu, 3-glass Super E. isol., TF, 11x13
tre; 4270 :- (ferdigoverflatebehandlet)
Aluminiumsbekledning; 5114 :-

SP, vrindu, 3-glass isol., EDF, 11x13
tre; 4264 :- (lasur)
Aluminiumsbekledning; 5392 :-

(sen kommer sprosser, persienner, m.m.)

25-30 % skal du kunne prute ......

Hvorfor kjøpe Aluminium kledde trevinduer, når man kan kjøpe trekledde aluminiumsvinduer til samme pris??

Har akkurat fått min levering av Aluminiumsvinduer fra
Westcoast Windows, og jeg er positivt overrasket...

Bra finish, helt skjulte beslag (i motsetning til H-vinduet).
vi valgte gassfylte 2-glass på grunn av vekten av våre glasspartier.

Prisen var virkelig bra: 110.000 kr for 32 stk vinduer.

Trekledde aluminiumvinduer?
Det er altså aluminiumsvinduer med tre på innsiden for en varm levende følelse i rommet?
Det høres jo bra ut i så fall. Jeg er dårlig innsatt i hvilke varianter som finnes, det jeg vet er at jeg vil ha vedlikeholdsfrie vinduer.

mvh
marcus

Helt ærlig. Mine venner bygde nettopp ut sin villa. De erstattet og kompletterte alle vinduene med aluminium. Veldig praktisk. Lett å holde rent. Ingen vedlikehold. Ingen skevhet...

Tror at de kjøpte velfac.

Jeg skal ha aluminium neste gang jeg bytter et. Man har jo det på alle kontorer... Dessuten passer det bra inn med den spartanske stilen...

Jørgen

Kista Science Tower kjører kompositvinduer.

mvh
David

Noen som vet hvor jeg kan finne vinduer som ligner på dette (helst vestkysten)? Treglas, med U-verdi 1,6 eller bedre?

fonster.jpg

Ser ut som noe de fleste produsenter har som standard. Elitfönster, SP, traryd. Sjekk nærmeste byggevarehandel.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.