Holder på å sette opp vindskjerm på garasje stommen. Kommer til å ha liggende panel så blir stående spikrekker, dermed ingen rekker langs med svillen som klemmer fast duken. Nå er den bare festet med kramper. Vurderer å dra en runde med tape rundt hele garasjen for å tette mot betongen. Vurderer å gjøre det samme mot bjelkelaget. Har tapet skjøten på vindtettingen. Se bilder nedenfor.
Da til spørsmålet: hvordan pleier man å gjøre? Er det jeg foreslår bra eller overdrevet? Hva ville dere gjort?