Holder på å sette opp vindskjerm på garasje stommen. Kommer til å ha liggende panel så blir stående spikrekker, dermed ingen rekker langs med svillen som klemmer fast duken. Nå er den bare festet med kramper. Vurderer å dra en runde med tape rundt hele garasjen for å tette mot betongen. Vurderer å gjøre det samme mot bjelkelaget. Har tapet skjøten på vindtettingen. Se bilder nedenfor.

Da til spørsmålet: hvordan pleier man å gjøre? Er det jeg foreslår bra eller overdrevet? Hva ville dere gjort?

Vindduk festet midlertidig med klammer til en garasjestamme, over betonggrunn. Småstein synlig ved bunn, trelinje mellom duk og betongfundament.
Vindbeskyttelse av type T-Wind Standard festet med grønn tape på garasjestamme, med synlige trekonstruksjoner rundt.
 
Hei
Har samme fundering
Hvordan løste du det?
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.