Hei!
Isolerer uterommet mitt med cellplast og har begynt å legge vindsperre oppå (vet at man burde gjøre motsatt, men dette gikk lettere/raskere). Senere skal jeg legge terrassegulv oppå. Vindsperren er AC 350 og inneholder asfaltlignende materiale. Merker nå at det lukter veldig stramt av vindsperren, spesielt når dørene har vært stengt en stund. Vil lukten avta etter hvert tror dere? Vil jo ikke sitte i uterommet med asfaltlukt...
mvh Pontus
Isolerer uterommet mitt med cellplast og har begynt å legge vindsperre oppå (vet at man burde gjøre motsatt, men dette gikk lettere/raskere). Senere skal jeg legge terrassegulv oppå. Vindsperren er AC 350 og inneholder asfaltlignende materiale. Merker nå at det lukter veldig stramt av vindsperren, spesielt når dørene har vært stengt en stund. Vil lukten avta etter hvert tror dere? Vil jo ikke sitte i uterommet med asfaltlukt...
mvh Pontus
Ok! Japp underfra. Lå en åpen terrassebord som gulv og sprekker så man så ut til naboen. Varmen som bygde seg opp i løpet av dagen i uterommet var borte på 10 minutter når det blåste ute.Jonatan79 skrev:
Klikk her for å svare
