Hei!
Isolerer uterommet mitt med cellplast og har begynt å legge vindsperre oppå (vet at man burde gjøre motsatt, men dette gikk lettere/raskere). Senere skal jeg legge terrassegulv oppå. Vindsperren er AC 350 og inneholder asfaltlignende materiale. Merker nå at det lukter veldig stramt av vindsperren, spesielt når dørene har vært stengt en stund. Vil lukten avta etter hvert tror dere? Vil jo ikke sitte i uterommet med asfaltlukt...

mvh Pontus
 
Den er laget for utsiden yttervegg, ta bort!
 
  • Liker
Åsa Lund og 1 annen
  • Laddar…
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Den er laget for utsiden yttervegg , ta bort!
Ta bort for å lukten ikke avtar? Jeg vet at den ikke brukes til dette formålet men det jeg vil oppnå er å stoppe vinddrag som var et stort problem før.
 
Vindsperre i gulvet nei. Blåste det nedenfra og opp virkelig? Uvanlig! Monter vindbeskyttelse i stedet, typ Bison eller lignende.
 
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Vindtett papir i gulvet nei. Blåste det underfra og opp virkelig? Uvanlig! Monter vindtett isteden, typ Bison eller lignende.
Ok! Japp underfra. Lå en åpen terrassebord som gulv og sprekker så man så ut til naboen. Varmen som bygde seg opp i løpet av dagen i uterommet var borte på 10 minutter når det blåste ute.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.