Jeg har tenkt å bygge til min sommerhytte, og vil ha en gavlvegg med 3-4 store vinduer. De vil dekke hele veggen i stor grad. Mitt spørsmål er: hvordan skal jeg få veggen tilstrekkelig stabil? Vanligvis er det, som jeg har forstått det, veggbekledningen i form av f.eks. sponplater som gir veggen dens stivhet for vindbelastning f.eks. I dette tilfellet med så store/mange vinduer blir veggbekledningen minimal. Hva gjøre?