Skadet pelar med synlig armering og sprukket betong. Vegetasjon vokser rundt basen. Potensielle strukturelle skader på sommarhus. Skadet betongtak med synlig armering og sprukket overflate, del av et hus med strukturelle problemer på takstøttene.
Ville du kjøpt dette huset? Et sommerhus jeg virkelig vil kjøpe har strukturelle skader på 4 søyler som støtter taket (en sementplate) der vann har trengt inn og fått armeringen til å skyve bort betongen - er det dyrt å reparere? Ellers er huset og hagen helt underbare.

• Veggen med avskallet maling og synlige sprekker, viser skader fra vanninntrenging. Strukturelle skader på en bærende søyle.
Man trenger nok et helhetsbilde av hvordan det ser ut. Litt uklart hva som står på hva.

• Liker
F Scott
  • Laddar…
Veggen viser tegn på vannskader med avskallet maling og sprekker; underliggende betong kan være synlig og skadet stål kan stikke ut. Sprukket betongvegg med synlig skade; omgitt av frodig vegetasjon. Fokuserer på strukturell integritet i et renoveringsprosjekt i Hellas. Utsikt av et cementtakk og betongfasade med sprekker, inkludert synlige stålstenger i en hytte i Hellas. Potensielle renoveringsbehov vises.
Hele historien er at huset jeg prøver å kjøpe ligger i Hellas med ulike byggnormer, men å bruke stålstenger og sement gjør man også der - og jeg kan ikke komme dit på grunn av Corona så jeg lurer på om det er dumt og kostbart å ta på meg denne renovasjonen. Naturligvis kan byggere leies der, men jeg har begrensede midler og derfor spør jeg dere om råd.
Mer informasjon:
Den opprinnelige hytta på ca 45 m2 har blitt bokset inn ved å legge til sementpilarer rundt fasaden og legge til et betongtak. Taket har også asbest i sementen, men jeg forstår at det fjernes rutinemessig. Er det dumt å i det hele tatt vurdere dette prosjektet? Pleier det å være kostbart å reparere vannskadede pilarer der stålstengene skyver vekk betongen? Så takknemlig for tilbakemelding:)

• Bilde av et hus i Hellas med synlige sementpelare og en betongtak; sprekker og slitasje er tydelige ved hjørnene.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.