Stor usikkerhet rundt vår balkong! Hus bygd i leca 400mm homogen. Deretter 70mm cellplast på utsiden med tynnpuss. Selskapet som bygde har gjort mye feil og gikk konkurs rett etter bygget. Nåværende konstruksjon er en trebalkong der bærende linje er festet med en type kjemianker, ser ut som flexrør men er stive og deretter noen masse i. Samt et stag som er skrudd inn utenfra der rekkverket går mot fasaden.
Jeg føler stor usikkerhet rundt løsningen og vurderer å gjøre om og gjøre rett. Hvordan gjør man? På innsiden finnes et bad som nå skal gjøres om (ikke spør hvorfor). Så muligheten finnes for å forankre innenfra akkurat nå!
 
Staffans2000
Hvorfor?




Har balkongen begynt å vise tegn på en kommende skilsmisse?

Staffans
 
Ta gjerne noen bilder av balkongen samt de delene du er usikker på.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.