Glassfiber....

• Liker
BirgitS og 1 annen
  • Laddar…
Stefan N Stefan N skrev:
Glassfiber....
Takk. Hvordan kan man vite?

RoTe
J Joppe11 skrev:
Takk. Hvordan kan man vite det?
Ta en prøve og send til analyse... Eller slutt å ha asbestpanikk om alt, funker det også.

• Liker
Grod4n og 1 annen
  • Laddar…
RoTe RoTe skrev:
Ta en prøve og send til analyse... Eller slutt å ha asbestpanikk om alt, funker det med.
Hvor da hen?

Visse ting er ganske rimelige å "ha panikk" om. Den dritten er ingen walk in the park vet du sikkert om

RoTe
J Joppe11 skrev:
Hvor da hen?

Visse ting er ganske rimelige å "ha panikk" om. Den der dritten er ingen walk in the park vet du sikkert om
Jeg tenker ikke hjelpe deg google og jeg får heller ikke oppmuntre deg til å gjøre det, men det finnes massevis av selskaper som gjerne tar dine penger mot en analyse.

Man dør ikke av litt asbest, men det vet du sikkert, det er LANGVARIG eksponering som er farlig.

Glassfibervev.

• Liker
Joppe11
  • Laddar…
J Joppe11 skrev:
Hvor da hen?

Visse ting er ganske rimelige å "ha panikk" om. Den der dritten er ingen walk in the park vet du sikkert om
Om man forsiktig tar ned en tapet med maske og god ventilasjon er det ikke et problem. De som har blitt skadet av asbest har først og fremst jobbet i f.eks. Limhamns asbestfabrikk i mange år uten verneutstyr.

• Liker
RoTe
  • Laddar…
RoTe
Tenk hvor fint det hadde vært om vi kunne få bukt med svenskens asbestpanikk en gang.

Ser ut som glassfiber. Hva får deg til å mistenke asbest?

• Liker
Joppe11
  • Laddar…
Dial_595 Dial_595 skrev:
Ser ut som glassfiber. Hva får deg til å mistenke asbest?
Ingen mistanke men huset er fra senere 1970-tallet.
Vil bare være på den sikre siden siden det ikke er mitt område. .

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.