Hei, skal renovere i stand kjelleren så det har vært en del vegg så tenkte å strippe ned til rå betongvegger til å begynne med. Huset skal dreneres til våren.
Det sitter vevtapeter og under en form for tynn gipsbelegg. Der det har vært fukt løsner alt enkelt, men sitter som berget ellers. Tips på enklere måter å få dette av på bortsett fra å skrape og slipe? (Og hva ville dere brukt til å slipe med da det ikke er viktig med riper og utseende under etterpå?)
 
Bilningshammer med bred meisel på gipsunderlaget, kanskje?
 
  • Liker
Stigvig
  • Laddar…
L
Kanskje fukt fungerer på resten også? Prøv å spyle rikelig med vann.
 
  • Liker
Stigvig
  • Laddar…
Takk for tipsene. Har for øyeblikket ingen borhammer, men prøver med fukt og eventuelt en vinkelsliper fikk jeg tips om også.
 
  • Liker
Lärospånet
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.