Hei, skal renovere i stand kjelleren så det har vært en del vegg så tenkte å strippe ned til rå betongvegger til å begynne med. Huset skal dreneres til våren.
Det sitter vevtapeter og under en form for tynn gipsbelegg. Der det har vært fukt løsner alt enkelt, men sitter som berget ellers. Tips på enklere måter å få dette av på bortsett fra å skrape og slipe? (Og hva ville dere brukt til å slipe med da det ikke er viktig med riper og utseende under etterpå?)
Det sitter vevtapeter og under en form for tynn gipsbelegg. Der det har vært fukt løsner alt enkelt, men sitter som berget ellers. Tips på enklere måter å få dette av på bortsett fra å skrape og slipe? (Og hva ville dere brukt til å slipe med da det ikke er viktig med riper og utseende under etterpå?)
Klikk her for å svare