Har en trapp opp til min overetasje og på slutten av trappen sitter en kort håndleder like over meteren, og den sitter løst. Den er festet eller hva vi skal kalle det, i enkelgips, ingen av de to skruene sitter fast. Nærmeste stender sitter ca 10-15 cm unna. Jeg er veldig redd for at en av mine små skal ta tak i denne og få den over seg på vei opp. Hvordan fester jeg denne så den sitter uten å måtte tapetsere om??

Veldig takknemlig for hjelp!!

Det første spørsmålet er vel om det går an å flytte holderne til håndlederen? Er det rund håndleder med "serviettringer" eller er det modell planke med skruer rett gjennom?

Man kunne jo også lage en ytre konstruksjon slik at man for eksempel har en dekkende planke (malt litt pent) som man fester i bjelkene, og deretter setter gelenderet på denne?

(Besserwissermode on)
P.s. 'Handledaren sitter löst' høres ut som et innlegg om at veilederen på arbeidsplassen din risikerer å få sparken ;)
(Besserwissermode off)

Andersmc: den er av typen "planke med skruer rett igjennom"

klaskarlsson: skøyeraktig fyr hehehe, hvilken flaks at jeg ikke har noen veileder på jobben... og hadde jeg det og den satt løst, så kanskje det er et annet forum :D

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.