Hei!
Jeg skal bygge innervegger på loftet vårt og lurer på hvordan konstruksjonen skal bli så bra som mulig. Det er høyt under taket (3,5 m ved mønet - 1,5 m ved yttervegg). Jeg er usikker på hvordan jeg best skal sette stendere. Enten kan de gå hele veien opp til taket, eller så bryter jeg stendere ved ca. 2 m med en tverrstender og fortsetter derfra. Tanken er at det kanskje blir mer solid slik?
Hva tror dere? Kan jeg la stenderne gå hele veien opp uten tverrstykke?