Hei alle kunnskapsrike.
Jeg trenger hjelp. Jeg tror vi har gjort en stor feil i bestillingen av vårt hus. Som standard leverer Kungshus ute- og innevegger med bare 13 gips på 45 regel, og når vi spurte selgeren om vi burde bestille noe ekstra under gipsen (OSB eller råspont) så synes han det ikke var så nødvendig og det kostet cirka +50.000 med arbeidet. Vi bestemte oss for standard vegger. Nå er huset bestilt! Det kan bli umulig å endre på noe (vinduer er bestilt, de påvirkes jo av hvor tykke veggene er). Har jeg grunn til å ikke kunne sove om nettene?!
Hvis det er så dårlig med bare gips i inne-ute-vegger, hvordan kan Kungshus ha det som standard i sine hus? Føler meg både dum og lurt og dum igjen.
Finnes det noe vi kan gjøre?
Jeg trenger hjelp. Jeg tror vi har gjort en stor feil i bestillingen av vårt hus. Som standard leverer Kungshus ute- og innevegger med bare 13 gips på 45 regel, og når vi spurte selgeren om vi burde bestille noe ekstra under gipsen (OSB eller råspont) så synes han det ikke var så nødvendig og det kostet cirka +50.000 med arbeidet. Vi bestemte oss for standard vegger. Nå er huset bestilt! Det kan bli umulig å endre på noe (vinduer er bestilt, de påvirkes jo av hvor tykke veggene er). Har jeg grunn til å ikke kunne sove om nettene?!
Hvis det er så dårlig med bare gips i inne-ute-vegger, hvordan kan Kungshus ha det som standard i sine hus? Føler meg både dum og lurt og dum igjen.
Finnes det noe vi kan gjøre?
Det er ikke dårlig med bare gips, bare slitsomt hver gang man skal skru opp noe på veggen.
Selve vinduene påvirkes ikke av hvor tykke veggene er. Skynder dere dere, kanskje dere kan gjøre en endring i bestillingen?
Selve vinduene påvirkes ikke av hvor tykke veggene er. Skynder dere dere, kanskje dere kan gjøre en endring i bestillingen?
Klikk her for å svare