Trenger å dele av stuen min med en vegg og trenger litt tips og svar på spørsmål.

Rommet mål: ca 5,4m langt og ca 3,8m bredt
Veggen er tenkt å stå ca 220cm fra en kortvegg.
Det skal være ca 60-70cm fritt mot langveggene, den skal altså bare være festet i tak og gulv.
Gulvet er stavparkett med betong under.
Tanken er å bygge med trestokker.
Helst vil jeg ikke gjøre inngrep på parkettgulvet. Veggen vil kanskje stå i maks 10 år og deretter demonteres.

Går det an å montere veggen uten å skru i parketten?
Tanken er å kunne ha en vegghengt TV på hver side av veggen, kanskje ikke passende om man ikke skrur fast veggen i tak og gulv?

Tips og andre ting å tenke på tas imot med takk.
Har kanskje ikke vært tydelig nok i min beskrivelse men spør gjerne om det er noe

/Challe
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.