Nå er jo dere privatpersoner, men vi fikk en skikkelig irettesettelse ved branntilsynet på en av våre eiendommer pga at man hadde stablet ved under trappen.
Man skal ikke øke brannmulighetene i en trapp, det er lettere å evakuere overetasjen via trappen enn ut gjennom vindu/balkong, og man vil i det lengste forhindre at ild sprer seg fra etasje til etasje også.
Så den vedlagringen var den dårligste i hele huset ifølge branngutten.
Man skal ikke øke brannmulighetene i en trapp, det er lettere å evakuere overetasjen via trappen enn ut gjennom vindu/balkong, og man vil i det lengste forhindre at ild sprer seg fra etasje til etasje også.
Så den vedlagringen var den dårligste i hele huset ifølge branngutten.
Men på den andre siden, hvor ofte begynner det å brenne under en trapp?
Oftest begynner det på helt andre steder, og med tanke på tiden det tar for ilden å spre seg til trappen...ja, på det tidspunktet har forhåpentligvis alle klart å komme seg ut.
Ih! Ikke si det, jeg har masse ved under trappen! 
Med tanke på at huset mitt mest består av treetexplater så er jeg uansett ferdig den dagen det begynner å brenne, det sier bare svisj.
Tusen, nå kommer jeg til å tro at det ikke er musene jeg hører i veggene lenger, men husbokken.
Med tanke på at huset mitt mest består av treetexplater så er jeg uansett ferdig den dagen det begynner å brenne, det sier bare svisj.
Tusen, nå kommer jeg til å tro at det ikke er musene jeg hører i veggene lenger, men husbokken.
Klikk her for å svare