Hei!
Holder på å snekre sammen rammen til garasjen min, og som alle vet er jo ikke været det beste!
Noen som vet hvor lenge det må tørke før man kan isolere og kle innvendig?
 
Lei et fuktmåler og mål før du kler inn. Det pleier å følge med en anvisning på godkjente måleverdier for forskjellige materialer.

mvh
David
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.