T thomasd79 #1 Medlem · 238 innlegg 11 aug 2005 kl 17:11 thomasd79 Medlem 238 innlegg 11 aug 2005 kl 17:11 #1 Hei! Holder på å snekre sammen rammen til garasjen min, og som alle vet er jo ikke været det beste! Noen som vet hvor lenge det må tørke før man kan isolere og kle innvendig?
Hei! Holder på å snekre sammen rammen til garasjen min, og som alle vet er jo ikke været det beste! Noen som vet hvor lenge det må tørke før man kan isolere og kle innvendig?
D David #2 Medlem · 1 854 innlegg 11 aug 2005 kl 18:20 David Medlem 1.854 innlegg 11 aug 2005 kl 18:20 #2 Lei et fuktmåler og mål før du kler inn. Det pleier å følge med en anvisning på godkjente måleverdier for forskjellige materialer. mvh David
Lei et fuktmåler og mål før du kler inn. Det pleier å følge med en anvisning på godkjente måleverdier for forskjellige materialer. mvh David