Kan man bruke en vaskekjeller uten ventilasjon med en luftavfukter.
Om to uker skal vi pusse opp hele grunnmuren, og jeg tenkte mure igjen friskluftsventilene i kjelleretasjen.
Om to måneder skal vi installere et FTX-system.
Det er en sokkelvilla fra 1973, og vegger i kjelleretasjen er av blåbetong.
Ifølge ventilasjonsfirmaet så tetter man igjen alle ventiler ved en FTX-installasjon, og siden jeg skal pusse grunnmuren nå, vil jeg ikke ha gamle ventilasjonsrister som er tettet etterpå.
Som sagt dreier det seg kun om ca. 2 måneder uten avtrekksventilasjon.