Hei er det noen vennlig sjel som vet hva man skal kjøpe for å vaske bort hvitt mugg som jeg har på syllstokker og steinene i grunnen det er en torpargrunn fra 1907 jeg har byttet opp gulvet men vet ikke hva jeg skal vaske med det er jo ganske mye på enkelte steder takk for alle svar
Opelhenke......
Opelhenke......
Se på www.jape.se
Allvitende
· Härifrån
· 789 innlegg
Hvitt mugg vet jeg ikke, men svartprikket funker Klorin suverent til.
Hei Opelhenke,
Det finnes bare én eneste produkt som i dag fjerner mugg permanent. Dessverre er det ikke noe man legger på selv, siden det må varmes til 70-140 grader Celsius ved påføring.
Mange tror at dette er for å drepe muggen, men det er ikke tilfelle.
Den høye temperaturen kreves for at kapillærkreftene skal trekke inn substansen i materialet og dermed bli permanent.
Produkten heter VitalProtect og markedsføres av Novoma i Hägersten. Sjekk ut www.novoma.com
Det finnes bare én eneste produkt som i dag fjerner mugg permanent. Dessverre er det ikke noe man legger på selv, siden det må varmes til 70-140 grader Celsius ved påføring.
Mange tror at dette er for å drepe muggen, men det er ikke tilfelle.
Den høye temperaturen kreves for at kapillærkreftene skal trekke inn substansen i materialet og dermed bli permanent.
Produkten heter VitalProtect og markedsføres av Novoma i Hägersten. Sjekk ut www.novoma.com
Klikk her for å svare