Heisann.
Jeg holder på å legge inn vannbåren gulvvarme og lurer på hvilket materiale som slipper gjennom varme lettest, er det sponplate eller gips hvis de er like tykke. Takknemlig for raske svar.
 
Lambaverdien for gips er 0,25W/m*K og spon 0,15W/m*K dvs gips er 40% mer varmeledende. Nå spiller det dog mindre rolle når det gjelder et noen centimeter tykt lag.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.