Dette gipsen skal monteres i vårt nye bad. Det har imidlertid sugd opp vann som har lekket inn gjennom den ødelagte plasten. Er det noen fare? Kan firmaet bruke gipsen likevel, eller skal jeg be dem skaffe nytt gips?
Nå har det skjedd igjen. Etter å ha vært borte i 4 dager over påskehelgen hadde presseningen som firmaet la over blåst bort og gipsen lå ubeskyttet igjen da vi kom hjem. Den øverste platen hadde vannmerker langs hele den eksponerte kanten.