Er det bare jeg som IRRITERER MEG! så inn i helvete på alle disse byggevarehusene som bare har antik hvite antik hvite antik hvite antik hvite antik hvite antik hvite antik hvite antik hvite antik hvite
Lister m.m
Jeg vil ikke renovere og sette opp lister som ser gamle, gule og skitne ut! Hvorfor kan man ikke bare få dem hvite!
Selvfølgelig skjønner jeg at det finnes xxxxx antall nyanser av hvitt... Men det som selges er jo :x
Lister m.m
Jeg vil ikke renovere og sette opp lister som ser gamle, gule og skitne ut! Hvorfor kan man ikke bare få dem hvite!
Selvfølgelig skjønner jeg at det finnes xxxxx antall nyanser av hvitt... Men det som selges er jo :x
Totalt verdiløst!
Det er umulig å male vegger hvitere 0502-y for da ser de fabrikkmalte listene nikotinskadede ut. Man er nødt til å gjøre som Noseone foreslo å male dem selv. Har ikke regnet på hva kostnaden blir men med alt arbeidet blir det garantert dyrere. Minst to strøk kanskje tre, helst siste strøket på plass.
Det er umulig å male vegger hvitere 0502-y for da ser de fabrikkmalte listene nikotinskadede ut. Man er nødt til å gjøre som Noseone foreslo å male dem selv. Har ikke regnet på hva kostnaden blir men med alt arbeidet blir det garantert dyrere. Minst to strøk kanskje tre, helst siste strøket på plass.
Medlem
· Halland
· 4 006 innlegg
S0502-Y er en anerkjent standard på snekkervarer som vinduer og dører og da også lister til disse.
For øvrig diskuteres det i denne tråden, og det har kommet fram at det er stor forskjell på S0502-Y og 0502-Y.
0502-Y skal være hvitere. Men problemet med ferdiglakkede lister forsvinner jo ikke.
http://www.byggahus.se/forum/faerg-mala-tapetsera/68167-s0502-y-kontra-0502-y.html
For øvrig diskuteres det i denne tråden, og det har kommet fram at det er stor forskjell på S0502-Y og 0502-Y.
0502-Y skal være hvitere. Men problemet med ferdiglakkede lister forsvinner jo ikke.
http://www.byggahus.se/forum/faerg-mala-tapetsera/68167-s0502-y-kontra-0502-y.html
Akkurat! Nikotinskadde er hva de ser ut som...:@ Fikk male om mine "nyinnkjøpte" lister i går...q(;^5.2 racing skrev:Totalt verdiløst!
Det er umulig å male vegger hvitere 0502-y for da ser de fabrikmalte listene nikotinskadde ut. Man er tvunget til å gjøre som Noseone foreslo og male dem selv. Har ikke regnet på hva kostnaden blir men med alt arbeidet blir det garantert dyrere. Minst to strøk kanskje tre, helst siste strøket på plass.
Klikk her for å svare