Er det bare jeg som IRRITERER MEG! så inn i helvete på alle disse byggevarehusene som bare har antik hvite antik hvite antik hvite antik hvite antik hvite antik hvite antik hvite antik hvite antik hvite

Lister m.m

Jeg vil ikke renovere og sette opp lister som ser gamle, gule og skitne ut! Hvorfor kan man ikke bare få dem hvite!

Selvfølgelig skjønner jeg at det finnes xxxxx antall nyanser av hvitt... Men det som selges er jo :x

De er vel bare grunnet? ;)

Kjøp umalt å male selv? La til lakk?

gadu^ skrev:
De er vel bare grunnmalte? ;)
Ja man skulle kunne tro det :D

Noseone skrev:
Kjøp umalte og mal selv? Lever på lakk?
Ja det er eneste sjansen ser det ut som... :@

Totalt verdiløst!

Det er umulig å male vegger hvitere 0502-y for da ser de fabrikkmalte listene nikotinskadede ut. Man er nødt til å gjøre som Noseone foreslo å male dem selv. Har ikke regnet på hva kostnaden blir men med alt arbeidet blir det garantert dyrere. Minst to strøk kanskje tre, helst siste strøket på plass.

Ikke regnet på det men det er vel ikke helt usannsynlig at umalte blir såpass mye billigere enn malte så man kan rettferdiggjøre et kjøp av en Bosch PFS 105?

1102-origpic-0121f5.jpg

Kan jo alltid være morsomt med en greie til :)

5.2 racing skrev:
Totalt verdiløst!

Det er umulig å male vegger hvitere 0502-y for da ser de fabrikmalte listene nikotinskadde ut. Man er tvunget til å gjøre som Noseone foreslo og male dem selv. Har ikke regnet på hva kostnaden blir men med alt arbeidet blir det garantert dyrere. Minst to strøk kanskje tre, helst siste strøket på plass.
Akkurat! Nikotinskadde er hva de ser ut som...:@ Fikk male om mine "nyinnkjøpte" lister i går...q(;^;)p

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.