Hei, jeg holder på med et lokk til en stor putekasse på terrassen der jeg tenkte å bruke 9 mm sliteskyplywood som tettesjikt, men på den tenkte jeg å lime sagde lister av trykkimpregnert treverk, kanskje 5 mm tykke. Jeg innser selvsagt at alt treverk sveller og krymper med luftfuktighet.
Noen som har tips om lim samt om noen har synspunkt på om dette vil fungere...
Hilsen Peter
 
Utendørs lim av 1-komponents uretantype fungerer fint generelt. Problemet er nok heller overflaten på plywooden. Ikke mye pleier å feste til den.
 
Johan Gunverth Johan Gunverth skrev:
Utendørslim av 1-komponents uretantype fungerer fint generelt. Problemet er nok heller overflaten på plywooden. Ikke mye pleier å feste seg til den.
Okei takk, jeg får prøve meg frem for å se om det fester seg
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.