Hei, jeg holder på med et lokk til en stor putekasse på terrassen der jeg tenkte å bruke 9 mm sliteskyplywood som tettesjikt, men på den tenkte jeg å lime sagde lister av trykkimpregnert treverk, kanskje 5 mm tykke. Jeg innser selvsagt at alt treverk sveller og krymper med luftfuktighet.
Noen som har tips om lim samt om noen har synspunkt på om dette vil fungere...
Hilsen Peter