Har lett på Bauhaus, K-rauta, claes ohlsons, byggmax og Jula.. Trenger innerhjørnebeslag for å feste inn bordben i en sofabordsunderstell.. Vanlige beslag for den typen av arbeid.. Noen som vet hvor man kan kjøpe disse?

Lundell og Zetterberg pleier jo å ha det meste. Men de er flinke til å ta betalt også. Fantes de virkelig ikke på Bauhaus? Synes at de har ganske mange forskjellige varianter av vinkler, flattjern og beslag der.

Fant på Theofils.. Merkelig at disse ikke finnes i noen av de større varehusene...

pinebar skrev:
Lundell og Zetterberg pleier jo å ha det meste. Men de er flinke til å ta betalt også. Fantes de virkelig ikke på Bauhaus? Synes at de har ganske mange ulike varianter av vinkler, plattjern og beslag der.
Nope, claes ohlson har hatt men det har utgått.. Er sk sargbeslag jeg skal ha...

Kjøp et gammelt bord på loppis for noen hundrelapper og ta beslagene?

Fotografen skrev:
Kjøp noe gammelt bord på loppis for noen hundrelapper og ta beslagene?
Høres betydelig mer kronglete ut enn å bare kjøpe løse beslag? Ser ikke helt poenget med det da jeg uansett bygger underdelene selv...

Tokv41 skrev:
Tror ikke vi snakker om helt samme type beslag..?

Jeg snakker om slike her..

[lenke]
art 801147P hos http://www.specialbeslag.se/?page=specialartiklar
man må lete, de ligger et stykke ned på siden: rad 9 kol 2

Men det går sikkert like bra med Biltemas

Der ser man, Biltema men dessverre bare i en størrelse.. Samme med Specielbeslag.. Trenger større beslag så det får bli Theofils.. Synd bare at ingen av de større kjedene har disse hjemme...

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.