Hei!
Jeg holder på og bygger et hus via Götenehus og de har nylig pusset fasaden på huset. Jeg oppdaget et område på fasaden (til venstre for vinduet på det vedlagte bildet) som er litt ujevnt/flammete. Siden jeg er novise på området lurer jeg på om noen vet om dette er normalt eller om det trenger å utbedres? Er det slurvete gjort? Kan det rett og slett forsvinne etter en tid?
Takknemlig for svar,
Jesper
Jeg holder på og bygger et hus via Götenehus og de har nylig pusset fasaden på huset. Jeg oppdaget et område på fasaden (til venstre for vinduet på det vedlagte bildet) som er litt ujevnt/flammete. Siden jeg er novise på området lurer jeg på om noen vet om dette er normalt eller om det trenger å utbedres? Er det slurvete gjort? Kan det rett og slett forsvinne etter en tid?
Takknemlig for svar,
Jesper
Hei,mrjanek skrev:
Hei!
Jeg holder på å bygge et hus via Götenehus og de har nylig pusset fasaden på huset. Jeg oppdaget et område på fasaden (til venstre for vinduet på det vedlagte bildet) som er litt ujevnt/flammet. Siden jeg er novise på området lurer jeg på om noen vet om dette er normalt eller trenger å utbedres? Er det slurvete gjort? Kan det rett og slett forsvinne etter en tid?
Takk for svar,
Jesper
jeg har nylig fått mitt hus ny pusset for mye penger, dessverre har jeg også oppdaget ujevnheter på flere steder som bare er synlig om kvelden når lyset skinner, ifølge selskapet som har gjort jobben er det ingen feil på det og man må bare akseptere det! hvor mye vet du om det?
K
KjellTimell
Medlem
· Stockholm
· 1 864 innlegg
KjellTimell
Medlem
- Stockholm
- 1.864 innlegg
Bilder?D Daniel 0011 skrev:
Puss er jo et håndverk og ikke industrielt fremstilt.
Men uten bilder er det jo vanskelig å bedømme det utførte arbeidet.
Ikke for å være sånn, men har man belysningen slik som du har på fasaden så er stor risiko for at man ser en svakke, men dog på en villa så skal man som håndverker kunne unngå det,
Og trådskaperens bilde formoder jeg er en håndskåret ytputstype (lotusan k) som er pålagt for tykk og revet, da blir det litt grøtete, det kommer dessverre aldri gi seg over tid, det er bare noe de sier dessverre
Og trådskaperens bilde formoder jeg er en håndskåret ytputstype (lotusan k) som er pålagt for tykk og revet, da blir det litt grøtete, det kommer dessverre aldri gi seg over tid, det er bare noe de sier dessverre
Klikk her for å svare