Har et uisolert bod og skulle gjerne henge opp større verktøy som gressklipper, stige, koster osv i stedet for at de står på gulvet. Har kjøpt hengere som kan forankres opp, men siden mine stendere går loddrett så trenger jeg å ha bord som går vannrett. Det er bare en duk og deretter bodens fasade bak og mellom stenderne..
Så trenger litt hjelp... Hvilken størrelse på stendere 45x70 eller burde jeg benytte muligheten til å kjøpe bredere stendere som 45x220?
Hvilke skruer anbefales for å sette opp disse i bodens eksisterende stendere?