Vår arkitekt har foreslått u-glass som vegger på ganske store flater. Han påstår at det er et billig materiale som brukes mye til industribygg akkurat på grunn av dette.
Noen som kjenner til dette materialet med hensyn til pris, isoleringsegenskaper og kanskje noen bygninger i Göteborgsområdet med dette materialet som man kan se på?
Mvh LT
