Jeg ønsker å kjøpe kantlister i børstet aluminium (alternativt aluminium lakkert i en farge) i et par forskjellige bredder mellom 20-50 mm. Veldig tynne, bare 1 mm, som blir lette å jobbe med.
Hvor kan man kjøpe noe slikt?
Hvor kan man kjøpe noe slikt?
Hornbach og Bauhaus har lister i aluminium, i hvert fall elokserte og ubehandlede, børstet vet jeg ikke.E Ecke1 skrev:
Jem&Fix hadde også aluminiumsprofiler sist jeg sjekket, tynnere gods enn Hb og Bh.
Elokserte hjørnelister passet fint til vindussmyger og ytterhjørner med veggplater i Minerit, og forsenkede rustfrie skruer.
/Høyhus
Takk for tipset. De virker litt for smale dog. Jeg snakket med en metallforhandler og de kan sage ut ønsket størrelse direkte fra en plate hvilket virker å være enklest.Höghus skrev:
Hornbach og Bauhaus har lister i aluminium, i det minste elokserte og ubehandlede, børstede vet jeg ikke.
Jem&Fix hadde aluminiumslister også sist jeg sjekket, tynnere gods enn Hb og Bh.
Elokserte hjørnelister passet fint til vindussmyger og ytterhjørner med veggplater i Minerit, og forsenkede rustfrie skruer.
/Höghus
Klikk her for å svare