Vi skal bygge et attefallshus som komplementbolig.
Vi sa til arkitekten/konstruktøren at vi ønsket minste mulige tykkelse på veggen for å oppfylle energiutregningen.

Det er et hus 7X4,25 med loft og fire meter høyt, Tre stk 1,2X1,2- vinduer en altandør med halvt vindu samt en ytterdør uten vindu.

Tykkelsen ble 29,1 cm. Er det rimelig med så tykke vegger?
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.