Søker et antall takplater til et tak i et 30-talls hus, de er 60*60*15 og i tretex, vet noen hvor man kan få tak i slike. Tak med hvite tretex-plater der noen mangler, avslører underliggende treverk i et gammelt hus fra 30-tallet. En tretex takplate med spiker sett fra siden, montert på en 30-talls hus takstruktur.

L
Ser ut til å være av den gamle stammen uten spont, blir nok vanskelig å finne samme dag,
Jeg hadde spontede skulle endre litt etter 3 år, fantes ikke samme da, sponten var forandret.

Jeg brant dessverre nylig opp en hel haug som jeg tok ned fra et tak. Jesus hva de brenner...

Velger å løfte denne tråden igjen da jeg nylig har kjøpt et hus fra -62 med samme fasade tretex-plater i taket som bildet viser. Disse finnes for øyeblikket i stue og soverom, men da vi har plan om å åpne opp stue mot kjøkken (der disse platene ikke finnes) ønsker jeg også å komplettere med flere om det er noen som har? Ikke nøl med å ta kontakt i så fall!

Kanskje en idé å legge ut en annonse om kjøpes?

Gjetter at det ikke er mange som prøver å ta ned denne typen takplater hele, men om man vet at noen er interessert i å kjøpe/motta slike hele så kanskje. Har man flaks så kan det kanskje gå.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.