Apropos ingenting fikk jeg i dag vite den beste måten å utnytte trätex...
Man river det i 2*2cm biter, drukner det i "tror det var t-rød" og bruker det som fyrtøy.........

Blant det smarteste jeg har hørt på lenge.

Ps. har hele huset fullt av trätex........      (lenge leve renoveringsgips) skål :)
 
HAHA den var ikke dum.. har samme skit hjemme jeg også!!
Men jeg kjørte flis i stedet:)
 
Det er riktig funkis faktisk. Men egentlig trenger du knapt T-röden, selv om det gir enda mer fart. Riv i stykker platen i mindre biter, gjerne litt avlange. Kast inn et par never og legg på de mindre pinnene til bålet, tenn på og nyt.

Har brukt det med slikt som ble til overs fra Trätexen. Dog har majoriteten fått bli igjen under gipsen på ytterveggene som ekstra isolasjon.

At Trätex er bra som opptenningsmateriale sier dog litt om materialet som overflatemateriale i våre hus og rom. Det er utrolig mye bedre med gips ut fra brannsikkerhet.

//Micke
 
Men det var praktisk når man skulle renovere.. lister og sånt var bare å plukke ned med hendene ;D
Sykt at man kunne bygge med sånt før
 
OK, det brenner bra, men jeg synes at texskivorna mot ytterveggen isolerer veldig bra. Lette er de også.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.