Nå er det på tide å begynne å tenke på undertak i mitt bygg. Bjelkelaget består av peva45 plater med en høyde på 2,8 meter. Siden jeg skal ha en del ventilasjon, el og avløp ovenfor undertaket, kommer jeg til å ha et installasjonsrom på 20 cm.
Min tanke har vært å sette gipsplater på nedpendlede stålprofiler, men nå har jeg begynt å vurdere å sette trepanel i stedet.
Men går det an å sette trepanel på en nedpendlet stålprofil?
Min tanke har vært å sette gipsplater på nedpendlede stålprofiler, men nå har jeg begynt å vurdere å sette trepanel i stedet.
Men går det an å sette trepanel på en nedpendlet stålprofil?
Hallo,
Fikk du til det med trepanel på nedhengt?
Tenker på det samme. Noen som har gjort det?
Kommer evt bygge til med hulldekk. Føles som at nedhengt kan være en smidig løsning i stedet for å bore all panel direkte i hulldekket.
Noen som har annen idé?
God fortsettelse
Jonas
Tenker på det samme. Noen som har gjort det?
Kommer evt bygge til med hulldekk. Føles som at nedhengt kan være en smidig løsning i stedet for å bore all panel direkte i hulldekket.
Noen som har annen idé?
God fortsettelse
Jonas
Haha beklager. Såg nå at tidligere tråd ikke handlet om hulldekkeD Deamon333 skrev:Hallo,
Jeg går med de samme tankene. Noen som har gjort det?
Kommer eventuelt til å bygge til med hulldekke. Føles som at nedhengt kan være en smidig løsning i stedet for å bore all panelen direkte i hulldekket.
Noen som har annen idé?
God fortsettelse
Jonas
Klikk her for å svare