Holder på for fullt med utvidelsen av huset og begynner å nærme meg monteringen av takstolene.
Nå burde jeg kanskje ha tenkt på dette litt tidligere, men kunne ikke regne med at hele Sverige stopper opp bare fordi det er sommer......hver eneste snekkeri og takstolsleverandør ser ut til å være helt stengt eller har så dårlig bemanning at ingen kan levere takstoler før om ca. 1 måned.
Jeg trenger altså 5 rammetakstoler, er det noen som vet hvem som kan sette sammen disse for meg litt raskt med ønsket levering så snart som mulig, helst innen en uke.
Selvfølgelig betaler jeg ekstra for rask levering.
Tar imot tips med takk.
Nå burde jeg kanskje ha tenkt på dette litt tidligere, men kunne ikke regne med at hele Sverige stopper opp bare fordi det er sommer......hver eneste snekkeri og takstolsleverandør ser ut til å være helt stengt eller har så dårlig bemanning at ingen kan levere takstoler før om ca. 1 måned.
Jeg trenger altså 5 rammetakstoler, er det noen som vet hvem som kan sette sammen disse for meg litt raskt med ønsket levering så snart som mulig, helst innen en uke.
Selvfølgelig betaler jeg ekstra for rask levering.
Tar imot tips med takk.
Takk for tipset, det blir vel til å ta seg ned til bokhandelen og fikse takstolhåndboken og lage dem selv om ingen kjenner eller vet noen som kan prefabrikere dem litt raskt.dejmon skrev:
Var nede på byens alle bokhandler jeg kjenner til og ingen hadde takstolsboken/takstolshåndboken hjemme uten måtte bestille den for levering om 4-6 dager.
Jeg trenger dette fortere, så har noen her takstolshåndboken og kan regne ut rammetakstoler til meg så ville jeg vært takknemlig, eller om jeg kan kjøpe den komplett privat av noen i V-ås trakten ?!
Mål og data fås ved mailsvar til c_vette@hotmail.com
Takknemlig for alle svar.
Jeg trenger dette fortere, så har noen her takstolshåndboken og kan regne ut rammetakstoler til meg så ville jeg vært takknemlig, eller om jeg kan kjøpe den komplett privat av noen i V-ås trakten ?!
Mål og data fås ved mailsvar til c_vette@hotmail.com
Takknemlig for alle svar.
Klikk her for å svare