Legger inn denne tråden her også siden den kanskje passer bedre her enn i grunn- og markerbeidstråden.
Er det noen rundt Umeå som har fyllmateriale/masser som dere vil bli kvitt, eller vet at det er mulig å få tak i et sted? Vi bygger i en by som heter Långviken som ligger ved Tavelsjön.
Er det noen rundt Umeå som har fyllmateriale/masser som dere vil bli kvitt, eller vet at det er mulig å få tak i et sted? Vi bygger i en by som heter Långviken som ligger ved Tavelsjön.
Ja, jeg vet hva du snakker om ;DLevis skrev:
Akkurat nå leter jeg etter sprengstein, og på vei til jobb finnes det et lager med sprengstein som skal brukes under skinnene til Botniabanen. Av den haugen skulle jeg bare trenge 1 promille (300kubikk)...
Skikkelig slitsomt...
Du kan jo også prøve å sette ut en linjeannonse + en annonse på blokket om at du gratis henter fyllmasser. Jeg har sett en del gis bort på blokket og i avisen. Burde ikke være vanskelig å få tak i. Det vanskeligste med Botniabanen i krokene er vel å få tak i folk som kan kjøre den for en 
Snakk med kommunen og vegvesenet. Hvis de driver med noe i nærheten, kan de bli riktig så glade å få tippe overflødig materiale nær arbeidsplassen, dette pleier da også å bli kostnadsfritt.
Klikk her for å svare