Hei!

Har kjørt meg helt fast på den absolutt siste tingen for å ferdigstille vår nye vaskerom. Tanken var å bygge en kasse av panel, over rørene, sammen med panelveggen ned til overkant på vvb. Jeg oppdaget imidlertid nå at det ikke er tett mellom gipsplatene (ikke nye) i innerhjørnet bak røret som går ned til bakken. Og her er det selvfølgelig trekk. Kommer ikke til for å fuge. Har noen et forslag til tiltak?

Settes stor pris på.

• Hvite rør som går langs en vegg i et hjørne. Veggene er kledd med panel, og det er synlige åpninger mellom gipsplater. Foran står en hvit enhet.
  • Rør og panelvegg i hjørne av vaskerom, med synlige gipsskjøter bak røret. Uferdig prosjekt med luftlekkasje i innerhjørne.
  • Vegg med et rør og en hvit varmtvannsbereder, med tetningsproblem i hjørnet bak røret.
Å tette mellom veggen og røret er vel ingen problem, eller har jeg forstått feil?

F Fluxor skrev:
Å tette mellom veggen og røret er vel ingen problem, eller har jeg forstått feil?
Du mener at jeg i stedet for å forsøke å tette innerhjørnet, heller tetter langs med røret, mot veggen, på begge sider?

Ja. Det bør gi samme ønskede effekt.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.