Hei,
Jeg forboret 3 mm hull i terrassebord av Sibirsk Lerk i dag. Jeg brukte trebor, og det gikk skikkelig dårlig. Til slutt knakk boret, og det var like greit, for jeg byttet til metallbor og det sank ned som smør i lerken. Hvorfor?
Når er treboret bedre? Gir de renere snitt, kanskje?
trebor tv og metall th.
[bilde]