Vi har nettopp kjøpt en villa fra 70-tallet og holder som best på å renovere!
Vi har også begynt med å renovere trappen, den skal males hvit og helst vil vi ha en slags matte på trappetrinnene.
Spørsmålet er hva som er best!? Plastmatte eller heldekkende teppe!? Selvfølgelig har også prisen betydning ettersom det er en del annet som skal gjøres i huset!!!!!
Vi har tenkt å gjøre alt arbeidet selv, så tips om hvordan man enkelt beregner vinklene på trappetrinnene mottas også siden den gamle matten ble revet bort i biter :/
Så lurer jeg også på hvordan man best fester plastmatte/heldekkende teppe i trappen, er det lim som gjelder!? Eller bruker man dobbelsidig tape som jeg så i en nettbutikk for heldekkende tepper!?
Og hva tror dere, kunne man bruke Tarketts floor in a box eller blir det altfor dyrt fordi man kanskje ikke får så mange biter per boks!?
Håper noen kan hjelpe meg
