Hei!
Har et problem med trappen vår, det begynte med at delen rett over det øverste trinnet har blitt løs og beveger seg når man går på den (se første bildet). Tenkte ikke så mye mer på det men da jeg analyserte problemet litt mer innså jeg at hele trappen har "satt" seg 0,5-1 cm.
Føles litt bekymringsfullt! Så jeg rev løs masoniten under trappen for å se hva som kan ha hendt. Finner ikke noe åpenbart. En merkelig ting er at vangestykket som går langs veggen ikke ser ut til å være skrudd fast i veggen. Er det normalt? Jeg antar at trappen bæres opp av at den lener mot veggen (som en stige).
Hva kan ha hendt, har vangestykket krympet?
EDIT: Ser at bildene ble opp og ned..